heej!

 Väldigt dålig på att blogga är jag haha :) men nu blir det ändring förhoppningsvis..
joooo jag kom till alingsås igår <3 tog tåget efter att ha varigt med bästa vännen bella :) och vi hade som vanligt hur mysigt som helst :) <3  jag sov hos kristin till idag och nu är jag hos mormor och morfar till imån <3 för kristin jobbar natt :) sen åker jag tillbaka till henne tomorrow :) <3

Blir bara varm inuti mig när jag är här och alla underbara presoner <3 saknar dock mamma och elvis <3 men mamma kommer hit på fredag faktiskt :)

Börjar bli lite trött så snart ska jag nog sova snart, igår blev det lite sent haha, var uppe till halv 5 typ :)
Godnatt allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0